دانلود فیلم مرد پولادین Man of Steel 2013

الّلهُمَّ صَلِّ عَلي مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
خوش آمديد - امروز : دوشنبه 18 تیر 1403

دانلود فیلم مرد پولادین Man of Steel 2013

دانلود فیلم مرد پولادین Man of Steel 2013

دانلود فیلم مرد پولادین Man of Steel 2013 یا سوپرمن و نجات زمین

دانلود فیلم مرد پولادین Man of Steel 2013 یا سوپرمن و نجات زمین

این فیلم سینمایی که به خاطر خشونت و عریانی جنسی در رده سنی +۱۳ هست و به نوجوانان زیر ۱۳ سال توصیه نمیشه آن را مشاهده کنند .

این فیلم داستان سوپرمن یک ابرقهرمان است که زک اسنایدر آن را کارگردانی کرده و نویسنده آن نیز دیوید اس. گویر می‌باشد.

هنری کویل در نقش سوپر من است و داستان حول مهور شخصیت سوپر من میگذرد .

قسمتی از داستان فیلم «سفرهای ستاره ای: به سوی تاریکی» در متن پایین لو می رود. البته اگر فیلم را دیده باشید یا ندیده باشید، مساله خیلی مهمی برایتان نخواهد بود، اما نگویید که بهتان هشدار ندادم. همچنین به صورت خیلی مبهم به پایان فیلم مردی از فولاد هم اشاره می کنم.

مردی از فولاد آخرین تلاش کمپانی برادران وارنر برای بازگرداندن سوپرمن است. از زمان بازگشت خیره کننده سوپر من در سال ۱۹۸۷ ، فیلم های خیلی بدی در مورد سوپر من ساخته شده است.

چیزی حدود ۳۰ سال. این فیلم قطعاً خیلی متفاوت از هر کدام از قسمت های قبلی است و دلیل این تفاوت فقط به سبب سه بعدی بودن مزخرف آن نیست.

 

http://lifeirani.ir/man-of-steel-2013/


اشتراک گذاري مطلب

کد امنیتی رفرش


تمام حقوق و عکسها نزد سايت ویکی تاپ محفوظ است .